Arkadaşlar uzun zamandır kursa başlamayı düşünüyordum web & grafik tasarım.Bir türlü karar veremedim başlasam mı başlamasam mı diye.birçok kursu araştırdım fakat kararsız kaldığım için başlamak nasip olmadı.Şimdi bilge adam web & grafik tasarıma başlamayı düşünüyorum 500 saatlik bir eğitimleri var.Acaba aynı bölümde eğitim alan var mı bilge adamdan,eğitimi nasıl?Alacağım sertifikalar hakkında hep olumlu şeyler duydum sizlerde bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim.