Merhaba hocalarım. İllaki görmüşsünüz cagritaner veya bir kaç fenomen hesaptan yapılan iphone çekilişlerini .. Şimdi farklı bir hesap araba çekilişi yapıyor. Arabanın görselini aşağıya bırakıyorum. Ne düşünüyorsunuz acaba bu konu hakkında
Ben de yakın zamanda 1 milyar maske çekilişi yapmayı düşünüyorum. Türkiye'nin dört bir yanında maske üreten fabrikalarım var. Hemen al ile almak isteyen varsa pazartesi stok geliyor. Benden 1 liraya alıp forumda 1,10 kuruşa satmak yasaktır.