Ben de yakın zamanda 1 milyar maske çekilişi yapmayı düşünüyorum. Türkiye'nin dört bir yanında maske üreten fabrikalarım var. Hemen al ile almak isteyen varsa pazartesi stok geliyor. Benden 1 liraya alıp forumda 1,10 kuruşa satmak yasaktır.