Evet var fakat sadece istanbulda nerdeyse. Çok yaygınlaşmış bir fiber değil. Bizim burda bulunmuyor.
Evet hocam fiber olayına daha yeni yeni giriyorlar anladığım kadarıyla.
Zaten ülkenin indirme hızı ortalaması 20mb/s olduğu için vdsl bile büyük nimet şu dönemde.
Umarım fiber hizmeti yaygınlaşır.
Millenicom'cular gelirse konuya kimse testini atmak istemez Millenicom hakkında her türlü şeyde yazabilirsiniz.
Hocam direk altyapıyla alakalı ama bu
Bizim mahallele max gelen 85 zaten
Ama millenicom'un turknet'den aşağı kalır yanı yok zaten. Bu 2 firma internet paketlerinde devrim yarattı. Taahhüt olmamasını söylemiyorum bile