Evet var fakat sadece istanbulda nerdeyse. Çok yaygınlaşmış bir fiber değil. Bizim burda bulunmuyor.
Evet hocam fiber olayına daha yeni yeni giriyorlar anladığım kadarıyla.
Zaten ülkenin indirme hızı ortalaması 20mb/s olduğu için vdsl bile büyük nimet şu dönemde.
Umarım fiber hizmeti yaygınlaşır.