recepasann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet var fakat sadece istanbulda nerdeyse. Çok yaygınlaşmış bir fiber değil. Bizim burda bulunmuyor.
Evet hocam fiber olayına daha yeni yeni giriyorlar anladığım kadarıyla.
Zaten ülkenin indirme hızı ortalaması 20mb/s olduğu için vdsl bile büyük nimet şu dönemde.
Umarım fiber hizmeti yaygınlaşır.