• 12-02-2020, 12:04:44
    #1

    Düşünsenize mailinize bakamıyorsunuz yoğunsunuz ve ürünlerinize %10 indirim yapılmış ( onayınız dışında ). Kesinlikle büyük saçmalık tüm Eticaret müşterilerime şahsım olarak da arıyorum dikkat etmeleri için umarım buradan da satıcı arkadaşlara ulaşmış oluruz.
  • 12-02-2020, 12:05:30
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elbet onay alıyorlardır mağaza sahiplerinden
  • 12-02-2020, 12:09:21
    #3
    Hepsiburada komisyonundan feregat edip indirim yapıyor sanırım burada satıcının kazancından bir miktar eksilmiyor
  • 12-02-2020, 12:12:42
    #4
    Büyük ihtimalle bu indirimi sizden aldığı komisyondan kesiyordur.
  • 12-02-2020, 12:13:38
    #5
    "Geri dönüş yapmayan mağazalar kampanyaya dahil edilecektir."
    Bu cümle tüm saçmalığı kanıtlıyor.Geri dönüş yapmayanı zorla kampanyaya eklemek nasıl bir mantıktır.
  • 12-02-2020, 12:16:59
    #6
    bypangea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsiburada komisyonundan feregat edip indirim yapıyor sanırım burada satıcının kazancından bir miktar eksilmiyor
    %10 mağazadan %10 hbden cümlesinden bunu mu anladınız?
  • 12-02-2020, 12:18:44
    #7
    Platin üye
    Anladığım kadarıyla,

    komisyon zaten yüzde 20. Hepsiburada yüzde 10 kendi karından düşecek. Sizde yüzde 10 düşeceksiniz. Toplamda yüzde 20 indirşm yapılacak. Sizin bir Zararınız yok. Toplamda yüzde 20 gidecek cebinizden. Yüzde 10 hepsiburada ya ödeme yüzde 10 müşteriye indirim olarak.

    ASUS_Z01RD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 12-02-2020, 12:19:56
    #8
    Senin hiç bir işletme maliyetine ortak olmayan hepsiburada, senin karından %10 indirmeye zorluyor. Ben %10 karımdan indirdiğimde zarar edeceğim belki. Böyle saçmalık olmaz. Hepsiburada indirim yapacağı zaman kendi karından feragat etsin. Öyle dönüş yapmayanı kampanyaya zorunlu dahil ederim demek nasıl bir saçmalıktır.
  • 12-02-2020, 12:27:46
    #9
    HB mümkünse ya satış yapmayın ya da yüksek fiyata satın. En azından zarar etmezsiniz. Yoksa her yerden ...