Senin hiç bir işletme maliyetine ortak olmayan hepsiburada, senin karından %10 indirmeye zorluyor. Ben %10 karımdan indirdiğimde zarar edeceğim belki. Böyle saçmalık olmaz. Hepsiburada indirim yapacağı zaman kendi karından feragat etsin. Öyle dönüş yapmayanı kampanyaya zorunlu dahil ederim demek nasıl bir saçmalıktır.