• 11-02-2020, 23:51:04
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bahtsız Ve Gariban Çocuk O Yüzden Içeride Gönlü Güzel Bi Kardeşimiz Avukatları Var Ama Baro Avukatı Sonuçta Emin Olun Bunu Babası Zengin Varlıklı Biri Yapsaydı Gözaltına Bile Alınmazdı Garibana Adeleti Yok Bu Dünyanın.
  • 11-02-2020, 23:53:14
    #11
    Kurumsal PLUS
    kendileri bilir daha kimse böyle bir olay karşısında sesini çıkarmaz o zaman. kimse de onları karışmadığı için yargılayamaz.

    kadınlar çok ilginç gerçekten gencecik çocuğun başını yaktı.
  • 11-02-2020, 23:57:55
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Evet küçük bir çocuk tatli çaldığı için yillarca hapis yatiran sistem 19 suç işlemiş bir insan nasil suçlu olsun melek melek
  • 11-02-2020, 23:58:07
    #13
    "Olayın ardından Antalya'ya giden Ayşe D., adli işlemler için Özgür Duran'ın ailesiyle birlikte Konya'ya geri döndü. "
    Ölen kişinin ailesi ile birlikte hareket ediyor kadın. Kim bilir neler döndü.
  • 12-02-2020, 00:13:58
    #14
    Keşke dışarıdan insanların ne olduğu belli olsa. En azından adam kadını döverek karakterini belli etmiş

    Ama bazı kadınlar varya şeytanın atası. En iyi yaptıkları mağduru oynamak.
    Bence kadir hapisten çıkartılmalı ve bu karaktersiz kadın halise atılmalı
  • 12-02-2020, 00:16:13
    #15
    sokakta bir şiddet olayı görsen

    müdahale etmesen " yazıklar olsun derler, müdahale etmedi kimse "
    müdahale etsen " kasıtlı yapmiş yazıklar olsun " derler
  • 12-02-2020, 00:21:51
    #16
    Adaleti devlet sağlar, 19 suç kaydı olan kadar, cebinde bıçakla gezen o şahıs'ta suçlu.
    Ve hiç bir adalet sistemi bir kadını dövüyor diye başka birine onu bıçaklayarak öldürme hakkını vermez.
    Eğer bu çocuğu alkışlarsanız herkes kendi adaletini kendi sağlamaya çalışır ortalık mafyamatiklerden geçilmez. İki tarafında haklı olduğu bir durum yok.