Adaleti devlet sağlar, 19 suç kaydı olan kadar, cebinde bıçakla gezen o şahıs'ta suçlu.
Ve hiç bir adalet sistemi bir kadını dövüyor diye başka birine onu bıçaklayarak öldürme hakkını vermez.
Eğer bu çocuğu alkışlarsanız herkes kendi adaletini kendi sağlamaya çalışır ortalık mafyamatiklerden geçilmez. İki tarafında haklı olduğu bir durum yok.