• 29-01-2020, 01:23:15
    #1

    Doğalgaz faturası ne kadar geldi arkadaşlar? 😅
  • 29-01-2020, 01:25:30
    #2
    349 gelmiş Allah'tan 350 olsaydı nasıl öderdim bilmiyorum sanki akmpanya yapmışlar.... ,ndirimli fiyat gibi ))
  • 29-01-2020, 01:25:45
    #3
    400 geldi en kısık ibrede totomuz ısınsa içim acımıcak halbuki aynı derecede 265 gelmişti geçen ay
    160tl altı yakan varsa şapka çıkarırım
  • 29-01-2020, 01:26:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Merkezi sistem 2+1 87 m2 eve 494 TL ikinci ev de 2+1 Orayada 300 mü ne geldi. Sadece faturalara çalışıyoruz. 🤗🤔
  • 29-01-2020, 01:28:20
    #5
    867,50 tl
  • 29-01-2020, 01:28:56
    #6
    Platin üye
    6 Yıldır oturduğumuz yerde ilk defa açma gereği duyduk çünkü ilk defa ev soğudu. Onda'da 400TL fatura geldi ve en kısıkta olmasına rağmen. Bina dışı kaplı , evin iç duvarları kaplı , camlar her şey ısı geçirmez süngerli. Yok yani evi ısıtmayan şeye havadan para veriyoruz. Cidden çok anlamsız bir fatura geldi bu ay
  • 29-01-2020, 01:31:37
    #7
    570 üzeri bir fatura gelmişti bu ay. 2+1 evdeyiz. İşin kötüsü donuyoruz çoğu zaman.

    Nasıl olacak, ne olacak bilmiyorum. Bu kışı nasıl çıkaracak bu millet?

    Bir şekilde iş yapıp ödeyebiliyorum, yapamayan ne yapacak? Soğukta mı kalacak?

    Allah herkese yardım etsin. Zor. Her şey zor.
  • 29-01-2020, 01:32:34
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    584
  • 29-01-2020, 01:32:58
    #9
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    283 ₺