6 Yıldır oturduğumuz yerde ilk defa açma gereği duyduk çünkü ilk defa ev soğudu. Onda'da 400TL fatura geldi ve en kısıkta olmasına rağmen. Bina dışı kaplı , evin iç duvarları kaplı , camlar her şey ısı geçirmez süngerli. Yok yani evi ısıtmayan şeye havadan para veriyoruz. Cidden çok anlamsız bir fatura geldi bu ay