570 üzeri bir fatura gelmişti bu ay. 2+1 evdeyiz. İşin kötüsü donuyoruz çoğu zaman.

Nasıl olacak, ne olacak bilmiyorum. Bu kışı nasıl çıkaracak bu millet?

Bir şekilde iş yapıp ödeyebiliyorum, yapamayan ne yapacak? Soğukta mı kalacak?

Allah herkese yardım etsin. Zor. Her şey zor.