• 28-01-2020, 14:51:30
    #1
    Son depremlerden sonra herkesin deprem çantası yapması gerekiyor bence. Özellikle de İstanbul'da oturanlar olası bir büyük depremde çadır yada battaniye dağıtılsa bile milyonlarca insan var size sıra gelmesi uzun sürebilir. Acil durum battaniyesi özellikle soğuk havalarda olabilecek bir depremde hayat kurtarabilir çok pahalı değil normal battaniyeye oranla yer kaplamıyor durumu yetenler fazladan(acil bir durumda birbirimize yardımcı olabilmemiz için), yetmeyenler de evdeki nüfusu karşılayacak kadar deprem çantasında bulundurmalı. Buna ek olarak decathlonda fazla yer kaplamayan çadırlar vs var satın alabilirsiniz. Özellikle çocukları olan aileler için faydalı olur. Bilmeyenler için faydalı olması açısından konuyu açtım. Konu altına siyasi içerikli yada saçma yorumlar yapmazsanız sevinirim. Teşekkür ederim.

    Acil durum battaniyesi decathlon linki: https://www.decathlon.com.tr//coghla...m_action=click
  • 28-01-2020, 14:57:24
    #2
    zaten çoktan pazarlamasına başladı uyanık arkadaşlar acil durum çantası olarak başladılar satış yapmaya n11 de vs.
  • 28-01-2020, 15:00:34
    #3
    BUYRAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten çoktan pazarlamasına başladı uyanık arkadaşlar acil durum çantası olarak başladılar satış yapmaya n11 de vs.
    Aynen hocam o yüzden decathlon linkini bıraktım. İnsanlar para kazancam diye napacağını şaşıyor
  • 28-01-2020, 15:05:42
    #4
    dzzalfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam o yüzden decathlon linkini bıraktım. İnsanlar para kazancam diye napacağını şaşıyor
    hayatı para için yaşıyan insanlar işte naparsınız deprem olsa koşup su satarlar enkazdakilere
  • 28-01-2020, 16:01:35
    #5
    Evsiz kalinca tek eksigimiz battaniye zaten hocam
  • 28-01-2020, 16:18:13
    #6
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evsiz kalinca tek eksigimiz battaniye zaten hocam
    Hocam evsiz kaldık diye kendimizi ölüme sürüklememiz gerekmiyor, hem garanti evsiz kalmak gibi net bir durum yokki eviniz yıkılmazsa bile artçı depremlerin yıkabilme ihtimalinden dolayı çoğu insan da depremden sonra dışarıda bekliyor. Bunlar önlem sadece. Önlemlerimizi alıp takdiri Allah'a bırakıcaz.