Evsiz kalinca tek eksigimiz battaniye zaten hocam
Hocam evsiz kaldık diye kendimizi ölüme sürüklememiz gerekmiyor, hem garanti evsiz kalmak gibi net bir durum yokki eviniz yıkılmazsa bile artçı depremlerin yıkabilme ihtimalinden dolayı çoğu insan da depremden sonra dışarıda bekliyor. Bunlar önlem sadece. Önlemlerimizi alıp takdiri Allah'a bırakıcaz.