• 28-01-2020, 13:26:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Meraktan üzerine dokundurduğumuz çok olmuştur fakat kendilerinin duran fare imlecine kafa attığına bir çok kez şahit oldum. Monitörde dünya kadar piksel varken kendi kendine imlece gelmesi çok düşük bir ihtimal olsa gerek. Sizce bir dahakine şans oyunu falan oynamalı mıyım?
  • 28-01-2020, 13:27:48
    #2
    Sürekli oluyor bir yere tıklayacağım üstüne gelmiş sinir oluyorum
  • 28-01-2020, 13:27:48
    #3
    Banada oluyor bazen
  • 28-01-2020, 13:28:21
    #4
    Bazı günler yürek yiyor.
  • 28-01-2020, 13:29:28
    #5
    Bence kendisi japon kamikazeler gibi bilerek kafa atmaya gidiyor. İmlece çarptığında da kalp atıyor sağolsun. Günde en az birkaç kez yaşıyorum
  • 28-01-2020, 13:49:48
    #6
    Sebastian'ın div ID'sinin seda olması var bir de