Meraktan üzerine dokundurduğumuz çok olmuştur fakat kendilerinin duran fare imlecine kafa attığına bir çok kez şahit oldum. Monitörde dünya kadar piksel varken kendi kendine imlece gelmesi çok düşük bir ihtimal olsa gerek. Sizce bir dahakine şans oyunu falan oynamalı mıyım?