https://www.sikayetvar.com/istanbul-bilisim

https://www.youtube.com/watch?v=z6mJOL1T3_U
profesyonel reklam çektirmişler.
Ben zamanında ürün alacaktım. Şikayetleri görünce vazgeçtim.
Siz ne düşünüyorsunuz. Reklamdan sonra bir düzelme olur mu sizce? Yoksa daha fazla şikayet mi olur?
.. Bu kadar şikayetin olduğu bir siteden sadece kapıda ödeme yöntemi ile alişveriş yaparim. Yada üç beş fazla verir kaliteli sitelerden alirim.