Forumda kaç tane konu gördüm hatırlamıyorum. Genelde herkes şikayetçi, şikayet var. üzerinde 10.000 adetten fazla şikayet var
https://www.sikayetvar.com/istanbul-bilisim


https://www.youtube.com/watch?v=z6mJOL1T3_U
profesyonel reklam çektirmişler.

Ben zamanında ürün alacaktım. Şikayetleri görünce vazgeçtim.

Siz ne düşünüyorsunuz. Reklamdan sonra bir düzelme olur mu sizce? Yoksa daha fazla şikayet mi olur?