Konu
İstanbul Bilişim Reklam Yaptırmış
22-01-2020, 14:36:08
#7
Misafir
Hiç alışveriş yapmadım o siteden. Geçen aylarda bir profesyonel fotoğraf makinası alacaktım biraz daha uygun diye, 3 gün adamların destek hattına ulaşamadığım için 200 lira fazla verip başka bir yerden aldım. Destek alamıyorsan benim için çöptür.