• 22-01-2020, 14:27:42
    #1
    Forumda kaç tane konu gördüm hatırlamıyorum. Genelde herkes şikayetçi, şikayet var. üzerinde 10.000 adetten fazla şikayet var
    https://www.sikayetvar.com/istanbul-bilisim


    https://www.youtube.com/watch?v=z6mJOL1T3_U
    profesyonel reklam çektirmişler.

    Ben zamanında ürün alacaktım. Şikayetleri görünce vazgeçtim.

    Siz ne düşünüyorsunuz. Reklamdan sonra bir düzelme olur mu sizce? Yoksa daha fazla şikayet mi olur?
  • 22-01-2020, 14:29:20
    #2
    profesyonel reklam nerede
  • 22-01-2020, 14:29:25
    #3
    Hayat bilgisi barbi değil mi o 2. reklamdaki amann ne kadar yaşlanmış
  • 22-01-2020, 14:30:50
    #4
    fixeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    profesyonel reklam nerede
    https://www.youtube.com/watch?v=apQFZFHtlmI&t ajans çekmiş sanırım
  • 22-01-2020, 14:31:26
    #5
    Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yermiş .. Bu kadar şikayetin olduğu bir siteden sadece kapıda ödeme yöntemi ile alişveriş yaparim. Yada üç beş fazla verir kaliteli sitelerden alirim.
  • 22-01-2020, 14:34:51
    #6
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayat bilgisi barbi değil mi o 2. reklamdaki amann ne kadar yaşlanmış
    İpek Erdem hocam evet
  • 22-01-2020, 14:36:08
    #7
    Hiç alışveriş yapmadım o siteden. Geçen aylarda bir profesyonel fotoğraf makinası alacaktım biraz daha uygun diye, 3 gün adamların destek hattına ulaşamadığım için 200 lira fazla verip başka bir yerden aldım. Destek alamıyorsan benim için çöptür.
    • KutluSeo
    KutluSeo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-01-2020, 14:37:22
    #8
    Stok videolara web site ekleme gibi duruyor reklam, bu bile pek güven vermiyor.
  • 22-01-2020, 14:37:31
    #9
    şaka gibiler ya çok şikayet gelince reklam verdiler
    kaç arkadaş mağdur hala ürün bekliyorlar