• 21-01-2020, 01:13:16
    #1
    Arkadaşlar amatör olarak futbol oynuyorum bir kulübe transfer oldum. Bugün kimlik ve gerekli evrakları kulüp tff ye gönderdi. Yarın hastaneye gideceğim tahlil sonuçlarım çıktı randevum var. ve kimliksiz asla işlem yapılmıyor. E devletten geçici kimlik belgesi çıkarmaya çalışıyorum. Son başvurunun durumu "Başvuru Alındı" olmadığı için geçici kimlik belgesi alınamaz. Diyor ne yapmam gerek bilgisi olan varmı acaba ?
  • 21-01-2020, 01:14:23
    #2
    Erkenden nufüs dairesine gitsen yardımcı olurlar diye düşünüyorum.
  • 21-01-2020, 01:16:34
    #3
    Golmander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar amatör olarak futbol oynuyorum bir kulübe transfer oldum. Bugün kimlik ve gerekli evrakları kulüp tff ye gönderdi. Yarın hastaneye gideceğim tahlil sonuçlarım çıktı randevum var. ve kimliksiz asla işlem yapılmıyor. E devletten geçici kimlik belgesi çıkarmaya çalışıyorum. Son başvurunun durumu "Başvuru Alındı" olmadığı için geçici kimlik belgesi alınamaz. Diyor ne yapmam gerek bilgisi olan varmı acaba ?
    Nüfus verir belge
  • 21-01-2020, 01:17:14
    #4
    sabah doğru nüfus müdürlüğüne gidin hocam yanınızda ehliyet pasaport gibi resmi bir belge olması şartı ile kayıp başvurusu yapın anında randevuya gerek olmadan işlem yaparsınız. (muhtarlığa gönderme durumları olabilir. ayrıca kayıp ücreti varsa önceden ödemeniz gerekiyor
  • 21-01-2020, 01:31:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Nüfus Müdürlüğünden Geçici Kimlik Belgeni Alarak İşlem yapabilirsin.. Sonuçta Resmi Evraktır başıma geldi.