Arkadaşlar amatör olarak futbol oynuyorum bir kulübe transfer oldum. Bugün kimlik ve gerekli evrakları kulüp tff ye gönderdi. Yarın hastaneye gideceğim tahlil sonuçlarım çıktı randevum var. ve kimliksiz asla işlem yapılmıyor. E devletten geçici kimlik belgesi çıkarmaya çalışıyorum. Son başvurunun durumu "Başvuru Alındı" olmadığı için geçici kimlik belgesi alınamaz. Diyor ne yapmam gerek bilgisi olan varmı acaba ?