• 20-01-2020, 13:55:12
    #1
    Herkese iyi forumlar.
    T.C Kimlik numaranızı söylerken nasıl söylüyorsunuz?
    Ben; 3-2-2-2-2 olarak ezberlemişim ve hala öyle devam ediyorum.

    siz kimlik numaranızı nasıl ezberlediniz ?
  • 20-01-2020, 13:55:51
    #2
    3-3-2-3
  • 20-01-2020, 13:55:22
    #3
    10 defa 2 şer 2 şer okuyup ezberledim
  • 20-01-2020, 13:55:49
    #4
    xx-xx-XXX-xx-xx şeklinde benim ezberimde
  • 20-01-2020, 13:55:52
    #5
    Xx. Xx. Xx.xx.xxx
  • 20-01-2020, 13:55:51
    #6
    3-3-3-2
  • 20-01-2020, 13:55:44
    #7
    2-2-2-2-2-1 :d
  • 20-01-2020, 13:55:54
    #8
    3-1-3-2-2
  • 20-01-2020, 13:56:10
    #9
    3 3 1 2 2 şeklinde ezberledim.