Herkese iyi forumlar.
T.C Kimlik numaranızı söylerken nasıl söylüyorsunuz?
Ben; 3-2-2-2-2 olarak ezberlemişim ve hala öyle devam ediyorum.

siz kimlik numaranızı nasıl ezberlediniz ?