• 13-01-2020, 15:48:08
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba 😊

    Bazı kitaplar vardır, neden daha önce okumadım diye kendimize kızarız. Geçenlerde sipariş ettiğim ve bugün okuma fırsatı bulduğum “ Beyaz Zambaklar Ülkesinde “ kitabını herkese tavsiye ederim. Zaten yanılmıyorsam Atatürk’ün de tavsiye ettiği bir kitapmış.

    Okurken aklıma şöyle bir düşünce geldi; “ İmkanım olsa ülkedeki herkese bu kitabı okuttururdum “

    Ben de madem bunu yapamıyorum, R10 gibi bir forumda konusunu açayım belki birilerinin okumasına vesile olurum dedim.

    Tavsiye edebileceğiniz kitaplar var ise sizden de kitap önerileri bekliyorum

    İyi forumlar...
  • 13-01-2020, 15:55:26
    #2
    Hocam güzel kitap fakat uzun olsa daha güzel olurdu Sonu biraz aceleye gelmiş gibi.
  • 13-01-2020, 15:57:41
    #3
    Uçurtma avcısınıda okumayan varsa mutlaka okumasını tavsiye ediyorum.
  • 13-01-2020, 16:02:52
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sayfa sayısı biraz az olsada Finlandiya'nın nasıl eğitimde, ticarette ve ülke içi sosyalleşmede geliştiğini çok iyi anlatıyor. Ben de tavsiye ederim, özellikle girişimciler mutlaka okusun.
  • 13-01-2020, 16:03:06
    #5
    O dönemde ülkemizde Kuran-ı Kerim'den sonra en çok okunan kitap olmuştur. Hatta Mustafa Kemal Atatürk o kitabı okul müfredatına sokmuştu. Köy enstütülerin temelinin atılmasında bu kitap ilham olmuştur. Bir ülkenin sıfırdan nasıl canlandığını ve yükseldiğini anlatan çok iyi bir kitap gerçekten bende okuduğumda hayran kalmıştım. Tavsiye ederim herkese. Okuyun okutturun aga