Bazı kitaplar vardır, neden daha önce okumadım diye kendimize kızarız. Geçenlerde sipariş ettiğim ve bugün okuma fırsatı bulduğum Beyaz Zambaklar Ülkesinde kitabını herkese tavsiye ederim. Zaten yanılmıyorsam Atatürkün de tavsiye ettiği bir kitapmış.
Okurken aklıma şöyle bir düşünce geldi; İmkanım olsa ülkedeki herkese bu kitabı okuttururdum
Ben de madem bunu yapamıyorum, R10 gibi bir forumda konusunu açayım belki birilerinin okumasına vesile olurum dedim.
Tavsiye edebileceğiniz kitaplar var ise sizden de kitap önerileri bekliyorum

İyi forumlar...
Sonu biraz aceleye gelmiş gibi.