O dönemde ülkemizde Kuran-ı Kerim'den sonra en çok okunan kitap olmuştur. Hatta Mustafa Kemal Atatürk o kitabı okul müfredatına sokmuştu. Köy enstütülerin temelinin atılmasında bu kitap ilham olmuştur. Bir ülkenin sıfırdan nasıl canlandığını ve yükseldiğini anlatan çok iyi bir kitap gerçekten bende okuduğumda hayran kalmıştım. Tavsiye ederim herkese. Okuyun okutturun aga