• 09-01-2020, 23:38:43
    #19
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detaylı bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim hocam sağolun.

    Açıkcası ilk günden beridir benimde kafamda kuveyttürk var.

    Ayrıca zaten eski müşterileriyim vadesiz hesabımda mevcut.

    Özellikle dikkatimi çeken şey ise kredi kartlarında Yıllık 50 TL Altın puan hediye ve kart ücreti olmamasıda cabası.

    Yarın yada pazartesi gidip konuşacağım.

    1.100 TL yatırsam 1.000 TL limitli alabilirim sanırım aksilik olmazsa.

    Sadece faturaları ve market alışverişlerini halletsem, hayli hayli yeterli geliyor bu limit miktarı.

    Bunları zaten her ay sabit yapıyorum, kartla yapmam benim için ekstra kkb puanı olucak.

    En güzelide okudum kadarıyla direk şubede kartı basıp veriyorlarmış. Böylece kurye bekleme derdide yok çok iyi.

    Kartı alabilirsem eğer ana konuyu güncellerim. En azından benim gibi kredi puanını yükseltmeye çalışanlara güzel bir referans olucaktır.

    Hayırlı akşamlar.





    Yardımcı olmaya çalıştığınız için teşekkür ederim hocam.

    Kuveyttürk`ten almaya karar verdim, orda bir problem çıkarsa Türkiye Finans bankasınada bakacağım.

    Hayırlı akşamlar.

    Kesinlikle kuveyttürk'e 1100 Tl bloke koydurursan sana kartı 5 dk içinde teslim ediyorlar. dediğin doğru. belkide 2 dk sürüyordur. kartı hemen alıyorsun. unutma bankalar borcun miktarına bakmaz, düzenli ödemeye bakar. puanın böyle yükselir. 10 tl bile olsa borcunu öde. bu arada hatırlatma yapmak isterim.

    Kredi kartından harcama yaptığında taksitlendirmeyi unutma. aksi halde ödeme gününde harcadığın kadarını ödersin. örneğin 600 tl lik alışveriş yapıyorsun. taksitlendirmez isen fatura kesim tarihinde 600 tl ödemen gerekicek. Diğer bankalar gibi %40 asgari ödeme sistemi vs yok. bu önemli bir dip not olsun.
    • Martin
    Martin bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-01-2020, 23:39:34
    #20
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detaylı bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim hocam sağolun.



    Açıkcası ilk günden beridir benimde kafamda kuveyttürk var.



    Ayrıca zaten eski müşterileriyim vadesiz hesabımda mevcut.



    Özellikle dikkatimi çeken şey ise kredi kartlarında Yıllık 50 TL Altın puan hediye ve kart ücreti olmamasıda cabası.



    Yarın yada pazartesi gidip konuşacağım.



    1.100 TL yatırsam 1.000 TL limitli alabilirim sanırım aksilik olmazsa.



    Sadece faturaları ve market alışverişlerini halletsem, hayli hayli yeterli geliyor bu limit miktarı.



    Bunları zaten her ay sabit yapıyorum, kartla yapmam benim için ekstra kkb puanı olucak.



    En güzelide okudum kadarıyla direk şubede kartı basıp veriyorlarmış. Böylece kurye bekleme derdide yok çok iyi.



    Kartı alabilirsem eğer ana konuyu güncellerim. En azından benim gibi kredi puanını yükseltmeye çalışanlara güzel bir referans olucaktır.



    Hayırlı akşamlar.







    Yardımcı olmaya çalıştığınız için teşekkür ederim hocam.



    Kuveyttürk`ten almaya karar verdim, orda bir problem çıkarsa Türkiye Finans bankasınada bakacağım.



    Hayırlı akşamlar.







    Bonus özellikli kart mı verdiler hocam ?



    Evet bonus özellikli hocam
  • 09-01-2020, 23:46:52
    #21
    Bende kuveytten aldım.3300 yatırdım,3000 tl limitli kart verdiler.Ama bu kartıda hemen vermiyorlar onaydann geçiyor.Benim sicilim bozuktu,kara listeye falan girdim.2 aydır kullanıyorum findeks puanım 0 dı şimdi 1120 çıkıyor.
  • 10-01-2020, 00:08:28
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Yarın bende bir banka ile görüşüp kart almayı deneyeceğim. Konuyu baştan sona kadar okudum çok mantıklı geldi banada ve çok iyi kkb yükseltmek için harika.
  • 10-01-2020, 01:10:32
    #23
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle kuveyttürk'e 1100 Tl bloke koydurursan sana kartı 5 dk içinde teslim ediyorlar. dediğin doğru. belkide 2 dk sürüyordur. kartı hemen alıyorsun. unutma bankalar borcun miktarına bakmaz, düzenli ödemeye bakar. puanın böyle yükselir. 10 tl bile olsa borcunu öde. bu arada hatırlatma yapmak isterim.

    Kredi kartından harcama yaptığında taksitlendirmeyi unutma. aksi halde ödeme gününde harcadığın kadarını ödersin. örneğin 600 tl lik alışveriş yapıyorsun. taksitlendirmez isen fatura kesim tarihinde 600 tl ödemen gerekicek. Diğer bankalar gibi %40 asgari ödeme sistemi vs yok. bu önemli bir dip not olsun.
    Uyarılarınız için teşekkürler. Amacım zaten puan yükseltmek olduğundan ödemelerimi aksatacağımı sanmıyorum. Asgari tutar olup olmamasınada bu sebepden hiç takılmadım zaten. Umarım bir problem çıkmaz ve alabilirim.



    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende kuveytten aldım.3300 yatırdım,3000 tl limitli kart verdiler.Ama bu kartıda hemen vermiyorlar onaydann geçiyor.Benim sicilim bozuktu,kara listeye falan girdim.2 aydır kullanıyorum findeks puanım 0 dı şimdi 1120 çıkıyor.
    Sizin 0 puandan 2 ayda 1120 puana çıkmanız gayet iyimiş hocam. Sanırım tüm limiti kullanıp düzenli ödüyorsunuz. Darısı bizim başımıza.
  • 10-01-2020, 01:31:53
    #24
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyarılarınız için teşekkürler. Amacım zaten puan yükseltmek olduğundan ödemelerimi aksatacağımı sanmıyorum. Asgari tutar olup olmamasınada bu sebepden hiç takılmadım zaten. Umarım bir problem çıkmaz ve alabilirim.





    Sizin 0 puandan 2 ayda 1120 puana çıkmanız gayet iyimiş hocam. Sanırım tüm limiti kullanıp düzenli ödüyorsunuz. Darısı bizim başımıza.
    Özellikle taksitli işlem yapıyorumki hem ödeme kolaylığı sağlansın hem puanda artış hemde aktif kullanıyor imajı yaratmak için.Herşey gönlünüzce olsun,tavsiye ederim.5 yıl beklemektense
  • 10-01-2020, 02:26:28
    #25
    Kesinlikle;
    Kuveyt Türk
    Kredi notunuzu yükseltmek istediğinizi söyleyin, doğru şekilde yönlendirir ve yardımcı olurlar.
    Diğer bankalar gibi şu parası, bu parası diyerek ekstra para kesmezler.

    Tek dezavantajı Tütün ve Alkol satışı yapılan işletmelerde kartı kullanamazsınız.
  • 10-01-2020, 05:42:17
    #26
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle kuveyttürk'e 1100 Tl bloke koydurursan sana kartı 5 dk içinde teslim ediyorlar. dediğin doğru. belkide 2 dk sürüyordur. kartı hemen alıyorsun. unutma bankalar borcun miktarına bakmaz, düzenli ödemeye bakar. puanın böyle yükselir. 10 tl bile olsa borcunu öde. bu arada hatırlatma yapmak isterim.

    Kredi kartından harcama yaptığında taksitlendirmeyi unutma. aksi halde ödeme gününde harcadığın kadarını ödersin. örneğin 600 tl lik alışveriş yapıyorsun. taksitlendirmez isen fatura kesim tarihinde 600 tl ödemen gerekicek. Diğer bankalar gibi %40 asgari ödeme sistemi vs yok. bu önemli bir dip not olsun.
    5 dakikada verdikleri kartta isim yazıyor muydu hocam?
    Bazı bankalar da o şekilde verebiliyor ama isim yazılı olmuyor. Bu durumda da araç kiralama vs. durumlarında sıkıntı çıkıyor isim yazmadığı için
  • 10-01-2020, 11:55:50
    #27
    Fantastica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 dakikada verdikleri kartta isim yazıyor muydu hocam?
    Bazı bankalar da o şekilde verebiliyor ama isim yazılı olmuyor. Bu durumda da araç kiralama vs. durumlarında sıkıntı çıkıyor isim yazmadığı için
    Şimdi kontrol ettim,Evet isim yazıyor hocam.