Detaylı bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim hocam sağolun.
Açıkcası ilk günden beridir benimde kafamda kuveyttürk var.
Ayrıca zaten eski müşterileriyim vadesiz hesabımda mevcut.
Özellikle dikkatimi çeken şey ise kredi kartlarında Yıllık 50 TL Altın puan hediye ve kart ücreti olmamasıda cabası.
Yarın yada pazartesi gidip konuşacağım.
1.100 TL yatırsam 1.000 TL limitli alabilirim sanırım aksilik olmazsa.
Sadece faturaları ve market alışverişlerini halletsem, hayli hayli yeterli geliyor bu limit miktarı.
Bunları zaten her ay sabit yapıyorum, kartla yapmam benim için ekstra kkb puanı olucak.
En güzelide okudum kadarıyla direk şubede kartı basıp veriyorlarmış. Böylece kurye bekleme derdide yok çok iyi.
Kartı alabilirsem eğer ana konuyu güncellerim. En azından benim gibi kredi puanını yükseltmeye çalışanlara güzel bir referans olucaktır.
Hayırlı akşamlar.
Yardımcı olmaya çalıştığınız için teşekkür ederim hocam.
Kuveyttürk`ten almaya karar verdim, orda bir problem çıkarsa Türkiye Finans bankasınada bakacağım.
Hayırlı akşamlar.
Bonus özellikli kart mı verdiler hocam ?