Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uyarılarınız için teşekkürler. Amacım zaten puan yükseltmek olduğundan ödemelerimi aksatacağımı sanmıyorum. Asgari tutar olup olmamasınada bu sebepden hiç takılmadım zaten. Umarım bir problem çıkmaz ve alabilirim.





Sizin 0 puandan 2 ayda 1120 puana çıkmanız gayet iyimiş hocam. Sanırım tüm limiti kullanıp düzenli ödüyorsunuz. Darısı bizim başımıza.
Özellikle taksitli işlem yapıyorumki hem ödeme kolaylığı sağlansın hem puanda artış hemde aktif kullanıyor imajı yaratmak için.Herşey gönlünüzce olsun,tavsiye ederim.5 yıl beklemektense