• 09-01-2020, 21:58:42
    #10
    RiskForDream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    happy silver verdiler hocam. temassız ve bonus özelliği mevcut visa
    Yıllık kart ücreti var mı hocam ?
  • 09-01-2020, 22:00:13
    #11
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllık kart ücreti var mı hocam ?
    bireysel bankacılıkta yıllık aylık yada herhangi bir dönemlik kart ücreti almak artık yasak. yok yani hocam
  • 09-01-2020, 22:01:13
    #12
    Üyeliği durduruldu
    RiskForDream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [/URL]

    3 bankadan aldım. yapı kredi, türkiye finans ve kuveyt turk. yapıkredı artık almıyor dıye bılıyorum. yapmanız gereken su.

    elınızde nakıt parayla bankaya gıdıyorsunuz. kuveytturk verdıgınız paranın %80 ı kadar limitli kredi kartı, turkıye fınnans verdiğiniz paranın tamamı kadar kredi kartı veriyor. yapı kredıyı hatırlamıyorum.

    3 ay duzenlı odemeden sonra verdıgınız nakıt parayı tekrar alabılıyorsunuz.
    Finans ve yapıkredi den almak için şart ne hocam ne yapmamız lazım kesin alabiliyor muyuz
  • 09-01-2020, 22:01:25
    #13
    Garantiden kullanmıştım, müşteri danışmanı ile görüşüp 2000₺ vadeli hesap açıp bloke koymuşlardı, başvuru yaptıktan 3 gün sonra kart onaylandı 1700₺ limit ile. 7 8 ay kullandım normal kart gibi bir eksiği yoktu sanırım
  • 09-01-2020, 22:04:35
    #14
    Üyeliği durduruldu
    claudlase adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garantiden kullanmıştım, müşteri danışmanı ile görüşüp 2000₺ vadeli hesap açıp bloke koymuşlardı, başvuru yaptıktan 3 gün sonra kart onaylandı 1700₺ limit ile. 7 8 ay kullandım normal kart gibi bir eksiği yoktu sanırım
    Peki hocam şöyle birşey varmış 500₺ harcadın mı kredi kartından yine 500 ödüyormuşsun ay sonu öyle birşey var mı yoksa asgarisini mi ödüyorsunuz ve onaylanmama gibi bir şansı var mı Bilgi verirseniz lütfen
  • 09-01-2020, 22:07:39
    #15
    Tubidy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki hocam şöyle birşey varmış 500₺ harcadın mı kredi kartından yine 500 ödüyormuşsun ay sonu öyle birşey var mı yoksa asgarisini mi ödüyorsunuz ve onaylanmama gibi bir şansı var mı Bilgi verirseniz lütfen


    Ödemeleri normal karttan farksız, ya asgarisi ya tamamı şeklinde, %99 onaylanıyor çünkü bir teminat gösteriyorsunuz, onaylanmamısı için sicilin çok ama çok bozuk olması gerekir
  • 09-01-2020, 22:08:20
    #16
    Üyeliği durduruldu
    claudlase adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemeleri normal karttan farksız, ya asgarisi ya tamamı şeklinde, %99 onaylanıyor çünkü bir teminat gösteriyorsunuz, onaylanmamısı için sicilin çok ama çok bozuk olması gerekir
    Çok teşekkür ederim
  • 09-01-2020, 23:03:25
    #17
    Diğer bankalarda kartım var ama Kuveyt'ten de almak istiyorum. Bu yöntemle verirler mi acaba? Normal başvurularda yeni kart çıkmıyor çünkü.
  • 09-01-2020, 23:34:17
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgiler, Kuveyttürkten aldığım kart için 5500 tl yatırdım ve 5000 tl lik kart aldım. kuveyttürklimitin %10 kadarınıfazladanyatırmanızı talep ediyor. ayrıca minimum 1000 tl ve katları olucak şekilde yapabiliyorsunuz. genellikle internetten online alışverişlerimi ve ev alışverişlerini bu karttan yapıyorum. ve benden aidat almıyor.

    Garanti bankasına ise 2500tl yatırdım karşılığında yine 2500 tl aldım. bu kartıda hanıma verdim aylık harcamalarını bu kartla yapıyor. ayrıca kart aidatı ödemiyorum.

    benim tavsiyem kuveyttürkten kart alman, sebebi ise ömrümde çalıştığım tek sorunsuz banka kendileri.
    Detaylı bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim hocam sağolun.

    Açıkcası ilk günden beridir benimde kafamda kuveyttürk var.

    Ayrıca zaten eski müşterileriyim vadesiz hesabımda mevcut.

    Özellikle dikkatimi çeken şey ise kredi kartlarında Yıllık 50 TL Altın puan hediye ve kart ücreti olmamasıda cabası.

    Yarın yada pazartesi gidip konuşacağım.

    1.100 TL yatırsam 1.000 TL limitli alabilirim sanırım aksilik olmazsa.

    Sadece faturaları ve market alışverişlerini halletsem, hayli hayli yeterli geliyor bu limit miktarı.

    Bunları zaten her ay sabit yapıyorum, kartla yapmam benim için ekstra kkb puanı olucak.

    En güzelide okudum kadarıyla direk şubede kartı basıp veriyorlarmış. Böylece kurye bekleme derdide yok çok iyi.

    Kartı alabilirsem eğer ana konuyu güncellerim. En azından benim gibi kredi puanını yükseltmeye çalışanlara güzel bir referans olucaktır.

    Hayırlı akşamlar.



    RiskForDream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bireysel bankacılıkta yıllık aylık yada herhangi bir dönemlik kart ücreti almak artık yasak. yok yani hocam
    Yardımcı olmaya çalıştığınız için teşekkür ederim hocam.

    Kuveyttürk`ten almaya karar verdim, orda bir problem çıkarsa Türkiye Finans bankasınada bakacağım.

    Hayırlı akşamlar.



    claudlase adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garantiden kullanmıştım, müşteri danışmanı ile görüşüp 2000₺ vadeli hesap açıp bloke koymuşlardı, başvuru yaptıktan 3 gün sonra kart onaylandı 1700₺ limit ile. 7 8 ay kullandım normal kart gibi bir eksiği yoktu sanırım
    Bonus özellikli kart mı verdiler hocam ?