Garantiden kullanmıştım, müşteri danışmanı ile görüşüp 2000₺ vadeli hesap açıp bloke koymuşlardı, başvuru yaptıktan 3 gün sonra kart onaylandı 1700₺ limit ile. 7 8 ay kullandım normal kart gibi bir eksiği yoktu sanırım
Peki hocam şöyle birşey varmış 500₺ harcadın mı kredi kartından yine 500 ödüyormuşsun ay sonu öyle birşey var mı yoksa asgarisini mi ödüyorsunuz ve onaylanmama gibi bir şansı var mı Bilgi verirseniz lütfen