Peki hocam şöyle birşey varmış 500₺ harcadın mı kredi kartından yine 500 ödüyormuşsun ay sonu öyle birşey var mı yoksa asgarisini mi ödüyorsunuz ve onaylanmama gibi bir şansı var mı Bilgi verirseniz lütfen
Ödemeleri normal karttan farksız, ya asgarisi ya tamamı şeklinde, %99 onaylanıyor çünkü bir teminat gösteriyorsunuz, onaylanmamısı için sicilin çok ama çok bozuk olması gerekir