• 09-01-2020, 16:12:47
    #19
    Büyük ikramiye çıkarsa vay haline 😂 Sınanma denen o olur (:
  • 09-01-2020, 16:13:09
    #20
    Reklamın iyisi kötüsü olmaz. 😂 Bol şanslar hocam.
  • 09-01-2020, 16:13:59
    #21
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklamın iyisi kötüsü olmaz. 😂 Bol şanslar hocam.
    Coşkuna verecek param yoktu bu yollardan gidiyoruz şimdilik
  • 09-01-2020, 16:15:05
    #22
    Kuyruğa dahil olalım. Şaibeli bir kurumdan para beklemek gibi bir hataya düştük, hayırlısı bakalım
  • 09-01-2020, 16:17:17
    #23
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin dağıttığından inşallah bana da çıkar




    ben kaçırmışım ne vardı hocam görüntüde?
    Zar zor buldum, açıklanırken bu 3lü pc de kontrol yapıp ellerindeki kağıttan da kontrol edip birbirlerine şiişşşşşşşş diye seviniyorlar.
    Sonra sus sus çaktırma diyorlar ama sevinç o kadar güzeldi ki kameralara yansıdı.

    https://odatv.com/vid_video.php?id=8H533

    Sonra ise şöyle birşey oldu.




    ALLAH BEREKET VERSİN... Ben 1 lira olsa bile bu oyuna alet olamam arkadaşlar.
  • 09-01-2020, 16:25:51
    #24
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zar zor buldum, açıklanırken bu 3lü pc de kontrol yapıp ellerindeki kağıttan da kontrol edip birbirlerine şiişşşşşşşş diye seviniyorlar.
    Sonra sus sus çaktırma diyorlar ama sevinç o kadar güzeldi ki kameralara yansıdı.

    https://odatv.com/vid_video.php?id=8H533

    Sonra ise şöyle birşey oldu.




    ALLAH BEREKET VERSİN... Ben 1 lira olsa bile bu oyuna alet olamam arkadaşlar.

    vay arkadaş çok belli etmişler bir şey olduğunu. buna açıklama gelmedi mi acaba? benim anladığım ellerindeki bilete çıkmış.
  • 09-01-2020, 16:27:35
    #25
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay arkadaş çok belli etmişler bir şey olduğunu. buna açıklama gelmedi mi acaba? benim anladığım ellerindeki bilete çıkmış.
    Valla bizim millet ekonomi mağduru, biletten medet umup bir şey çıkmayınca da yırtıp atmıştır. Başka konularla pek bir ilgisiz.
    Hiç bir şey de olduğu yok işte. Halk gerekeni yapacak, tepki gösterecek, almayacak, alet olmayacak... Ama işte, yapmıyor.
  • 09-01-2020, 16:30:35
    #26
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bizim millet ekonomi mağduru, biletten medet umup bir şey çıkmayınca da yırtıp atmıştır. Başka konularla pek bir ilgisiz.
    Hiç bir şey de olduğu yok işte. Halk gerekeni yapacak, tepki gösterecek, almayacak, alet olmayacak... Ama işte, yapmıyor.
    daha önce ben bir kaç kere dilegetirmiştim daha önce de defalarca yapıldı hatta bir çalışan yurtdışına kaçtı oradan her şeyi açıkladı. nasıl sırayla devlet kurumlarına çıkardıklarını falan. chp li birileri de bununla ilgili soru önergeleri verildi ama değişen birşey olmadı. malesef basın elegeçirildiği içinbunlar dilegetirilmiyor.
  • 09-01-2020, 16:32:06
    #27
    Adamın konusunu berbat ettiniz yahu. Yok o güldü yok butona basan adam ters baktı.