Valla bizim millet ekonomi mağduru, biletten medet umup bir şey çıkmayınca da yırtıp atmıştır. Başka konularla pek bir ilgisiz.
Hiç bir şey de olduğu yok işte. Halk gerekeni yapacak, tepki gösterecek, almayacak, alet olmayacak... Ama işte, yapmıyor.
daha önce ben bir kaç kere dilegetirmiştim daha önce de defalarca yapıldı hatta bir çalışan yurtdışına kaçtı oradan her şeyi açıkladı. nasıl sırayla devlet kurumlarına çıkardıklarını falan. chp li birileri de bununla ilgili soru önergeleri verildi ama değişen birşey olmadı. malesef basın elegeçirildiği içinbunlar dilegetirilmiyor.