Sizce Şiir Seslendirmeye Devam Etmeli miyim? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Şiir Seslendirmeye Devam Etmeli miyim?
10
●
277
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sizce Şiir Seslendirmeye Devam Etmeli miyim?
1
2
07-01-2020, 00:09:38
#10
Bombay
Üyeliği durduruldu
ön plana kendini atmalısın arka fon senden önde kalmış biraz daha kısmalısın
07-01-2020, 00:15:21
#11
CanDostu
The_Memo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2. şiir sen yüreğimsin efsane olmuş hocam, seslendirmeyi tam olarak nasıl yapıyorsunuz acaba
Teşekkür ederim. Audacity ve smule.
Bu arada yorum yapan herkese teşekkür ediyorum
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler