The_Memo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. şiir sen yüreğimsin efsane olmuş hocam, seslendirmeyi tam olarak nasıl yapıyorsunuz acaba
Teşekkür ederim. Audacity ve smule.

Bu arada yorum yapan herkese teşekkür ediyorum