• 03-01-2020, 20:54:33
    #10
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ülkede bedavaya hiç bir şey yapamazsınız illa o parayı alırlar sizden.
    mturna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum hayal kurma yıllık akü maliyetinin bile altından kalkamazsın. Ayrıca bu iş için tekirdağ coğrafi olarak uygun değildir. Tekirdağ gibi soğuğğun çok soğuk sıcağın da çok sıcak olduğu yerlerde evinizi ısıtmak ve soğutmak için elektrik enerjisinden eniyi verimi alabilen ısı ponası kullanmanız gerekirki buda çok pahalı bir sistemdir.
    Çok soğuk gerçekten. Geçen sene 5 veya 6 ton (ikisinden biri) kömür yaktık. Ama yinede istenilen verimi alamadım. Çatı ypk, etrafı açık oldugu için sıkıntı ısınmak.
  • 03-01-2020, 20:54:47
    #11
    Tamam hadi biraz hümanistlerden linç yiye bilirim ama sorun yok %80 küsür kullanıyor (dağıtıcı verisi) doğu illerine taşın orada ucuz elektrik kullana bilirsin
  • 03-01-2020, 20:56:47
    #12
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Güneş paneli sistemi için buradan iletişime geçebilirsiniz.
    https://www.ekonomiksolar.com/
    En doğru bilgiyi verecektir.
  • 03-01-2020, 20:57:34
    #13
    en uygunu kömür olması gerekiyor, devlette kömür ile enerjiye ağırlık vermekte.
  • 03-01-2020, 20:58:12
    #14
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam normalde ucuzda ama tüm ekipmanlar ithal olduğu için pahalandı.
    bir de şu var arkadaşda var bu ekipmandan ucuzuna kaçtı şimdi yetmiyor elektrik. keşke daha fazla alsaydım diyor.

    en az 15kw almalısınız rahat etmek için.
    2 ev için 30kw dünyanın parası eder ozaman
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam hadi biraz hümanistlerden linç yiye bilirim ama sorun yok %80 küsür kullanıyor (dağıtıcı verisi) doğu illerine taşın orada ucuz elektrik kullana bilirsin
    Kul hakkına girmenin, vebal atına girmenin lüzumu yok. Doğudaki kaçak kullananlar tüm ülkenin kul hakkına gasp ediyor.



    staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güneş paneli sistemi için buradan iletişime geçebilirsiniz.
    https://www.ekonomiksolar.com/
    En doğru bilgiyi verecektir.
    İnceliyorum hocam teşekkürler
  • 03-01-2020, 21:12:58
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şimdi olayı ekonomik olarak yapmayı düşündüğünü varsayıyorum.
    1- Bu işi yapan kişilere kurulacak sistemin jel akü kapasitesi ne kadar olmalıdır diye sor.
    2- Ardından jel akülerin gerçek kapasitesinin ne kadar gittiğini sor. örnek olarak cep telefonlarını düşün jel aküler cep telefonu pilleri kadarda verimli değildir.
    3- bu sistemlerde kullanılan güneş panelleri tek başına yetmez. Bunları rüzgar tribünleri ile desteklemen gerekir. Bu sayede geceleride enerji üretebilirsin
    4- ürettiğin enerjiyi verimli kullanmak için aydınlatmada akülerden gelen elektriği 12 voltla çalışan letlere direkt aktarman gerekir bu sayede enerji kaybın en aza iner.
    5- kullanımıda şu şekilde yapmalısın gündüz lcd televizyon gibi az enerji tüketen çıhazları çalıştırıp . kalan enerjiyi akşam sadece aydınlatmada kullanmalısın.
  • 03-01-2020, 21:21:13
    #16
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    mturna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi olayı ekonomik olarak yapmayı düşündüğünü varsayıyorum.
    1- Bu işi yapan kişilere kurulacak sistemin jel akü kapasitesi ne kadar olmalıdır diye sor.
    2- Ardından jel akülerin gerçek kapasitesinin ne kadar gittiğini sor. örnek olarak cep telefonlarını düşün jel aküler cep telefonu pilleri kadarda verimli değildir.
    3- bu sistemlerde kullanılan güneş panelleri tek başına yetmez. Bunları rüzgar tribünleri ile desteklemen gerekir. Bu sayede geceleride enerji üretebilirsin
    4- ürettiğin enerjiyi verimli kullanmak için aydınlatmada akülerden gelen elektriği 12 voltla çalışan letlere direkt aktarman gerekir bu sayede enerji kaybın en aza iner.
    5- kullanımıda şu şekilde yapmalısın gündüz lcd televizyon gibi az enerji tüketen çıhazları çalıştırıp . kalan enerjiyi akşam sadece aydınlatmada kullanmalısın.
    Maliyet çok yüksek Ben, 10 15k civarı bişey düşünürken ortalama 100k rakam çıkıyor ki ben 100k yı zaten devlet elektriği yaksam 10 senede ancak yakarım. Maliyetler çok yüksek çıkıyor
  • 03-01-2020, 21:55:14
    #17
    Hocam rüzgar türbini ile solar sistemi bypass yapın ben bir ara bitcoin için bunu düşünüp epey araştırdım hatta bu sistem hakkında canlı yayında benim ne tanıdığım röportaj verdi volkan Bülent Aydemir araştırın işe yarayacaktır.
  • 03-01-2020, 22:02:44
    #18
    Evlerin eş zamanlı gücünü hesaplayarak ne kadar güçe ihtiyacı olduğunu bulmak lazım önce daha sonra güneş paneli veya diğer yöntemler konusu konuşulur. Talep edilen güç ne kadar ?