hocam normalde ucuzda ama tüm ekipmanlar ithal olduğu için pahalandı.
bir de şu var arkadaşda var bu ekipmandan ucuzuna kaçtı şimdi yetmiyor elektrik. keşke daha fazla alsaydım diyor.
en az 15kw almalısınız rahat etmek için.
2 ev için 30kw dünyanın parası eder ozaman
Tamam hadi biraz hümanistlerden linç yiye bilirim ama sorun yok %80 küsür kullanıyor (dağıtıcı verisi) doğu illerine taşın orada ucuz elektrik kullana bilirsin
Kul hakkına girmenin, vebal atına girmenin lüzumu yok. Doğudaki kaçak kullananlar tüm ülkenin kul hakkına gasp ediyor.
İnceliyorum hocam teşekkürler