PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ülkede bedavaya hiç bir şey yapamazsınız illa o parayı alırlar sizden.
mturna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum hayal kurma yıllık akü maliyetinin bile altından kalkamazsın. Ayrıca bu iş için tekirdağ coğrafi olarak uygun değildir. Tekirdağ gibi soğuğğun çok soğuk sıcağın da çok sıcak olduğu yerlerde evinizi ısıtmak ve soğutmak için elektrik enerjisinden eniyi verimi alabilen ısı ponası kullanmanız gerekirki buda çok pahalı bir sistemdir.
Çok soğuk gerçekten. Geçen sene 5 veya 6 ton (ikisinden biri) kömür yaktık. Ama yinede istenilen verimi alamadım. Çatı ypk, etrafı açık oldugu için sıkıntı ısınmak.