2500 TL'ye kadar Cep Telefonu önerisi
46
●1.149
- 05-01-2020, 02:44:05Oppoyu deneyimleyince oppo alacaksınız diye düşünüyorumbdemiraki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlısı olsun.. - 05-01-2020, 11:50:14Alınca kaça aldığınızı nerden aldığınızı dikkat edilmesi gereken noktaları belirtirseniz alacak arkadaşlar için ön bilgi olur.bdemiraki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2020, 14:12:01Teşekkürler hocam şimdilik 2 model arasında kaldım.KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2020, 14:19:41Xiaomi konusunda ben de hemfikirim.Fakat Xiaomi içerisinde de budaklanan bir seçim aşaması var.Eğer ROM değiştirme efendim root yapma cart curt ile çok ilgilenmiyorsanız sadece cihaz stabil çalışsın arada bir güncelleme alsın performanslı bir cihaz olsun yeterli diyorsanız Redmi Note 8 Pro şu an kendi piyasası ve üstü dahil birçok telefonu dövüyor fakat bu modelin tek dezavantajı MTK işlemci şimdi bu da kişiden kişiye değişiyor ben dezavantaj diyorum çünkü MTK'nın daha önceden geliştirdiği tüm modellerde bir problem bulunuyor Redmi sürümlerinde ilk defa RN8Pro'da kullanılan G90T şu anlık stabil bir işlemci olarak duruyor ve hayli performanslı çalışıyor üstelik ısınmalara karşı sıvı soğutma mevcut bu modelde..
Bütçeyi biraz aşabilirseniz ben de net olarak Mi9T öneririm bu modelin de 2 avantajı var birincisi alışılageldiğimiz Snapdragon işlemci ve diğeri de amoled ekran,hem batarya performansı için daha mantıklı hem kontrast olarak LCD IPS panellere göre çok daha iyi bir seçenek..
Şu an Redmi Note 8 Pro kullanıyorum ve memnun olduğumu da belirteyim..
Edit: Ek olarak şuradan kıyaslamayı detaylı olarak görebilirsiniz https://www.epey.com/akilli-telefonl...mi-note-8-pro/
Tabii ki bakarken fiyat baremini de göz önünde bulundurun,eklemeyi de unutmuşum mi9T'de ki pop-up kamera bence bir dezavantaj ama bu da kişiye göre değişebilir.Birde Mi9T'de kızılötesi yok,kumanda olarak kullanamıyorsunuz cihazı.. - 05-01-2020, 14:29:22Varya o duruma bakınca kafam karışıyor kardeşim Xiaomi kullanıyor öneriyor ama bide şöyle birşey diyor sen telefonu aldınmı en az 4 yıl kullanıyorsun, yani zaten uzun kullanıcaksın Oppo'ya 700tl fazla ver onu kullan diyor.Tugrabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çelişkiye sokuyor beni
İzmir'de telefoncuların yoğun olduğu bir bölgede Kargın İletişim var, büyük bir dükkana sahip 2300tl Xiaomi Note 8 Pro 128gb 6gb veriyor. Orayı düşünüyorumSinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-01-2020, 22:49:41özelden link atarmısın telefonu aldığın kişiyi hocam.zUser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çelişkiye sokuyor beni