Oppoyu deneyimleyince oppo alacaksınız diye düşünüyorum
hayırlısı olsun..
Varya o duruma bakınca kafam karışıyor kardeşim Xiaomi kullanıyor öneriyor ama bide şöyle birşey diyor sen telefonu aldınmı en az 4 yıl kullanıyorsun, yani zaten uzun kullanıcaksın Oppo'ya 700tl fazla ver onu kullan diyor.

çelişkiye sokuyor beni
Alınca kaça aldığınızı nerden aldığınızı dikkat edilmesi gereken noktaları belirtirseniz alacak arkadaşlar için ön bilgi olur.
İzmir'de telefoncuların yoğun olduğu bir bölgede Kargın İletişim var, büyük bir dükkana sahip 2300tl Xiaomi Note 8 Pro 128gb 6gb veriyor. Orayı düşünüyorum