• 31-12-2019, 14:47:20
    #1
    Merhaba arkadaşlar son 1-2 aydır kendimi fazla yormusum galiba şu iş bitsin biraz tatile çıkacam kafa dinliyecem vs. Derken şimdi vucudum benden intikam almaya başladı galiba cumartesi sabahi bir kalktim ki her yerimde yara bere son 3 gündür gece acile gidiyorum. Serum iğne derken yavaş yavas kendime geldim. İşe gidemiyorum disariyada cikamiyorum. Malesef tam teşhiste konulamadi randovu alamadim bir turlu, herneyse sizde bence benim gibi çok takmayin olayları gerçekten çok iğrenç bir rahatsızlık.
  • 31-12-2019, 14:49:14
    #2
    Gerçekten problem oluyor. Ben de yaşadıkça takmamayı öğrendim, bir bakmışım hiç takmaz olmuşum. Böyle mutluyuz.
  • 31-12-2019, 14:50:07
    #3
    geçmiş olsun hocam Allah şifa versin
  • 31-12-2019, 14:51:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam, en kısa sürede iyileşmen dileğiyle.
  • 31-12-2019, 14:52:31
    #5
    Benimde 2 hafta önce başıma geldi kaşıntısı kötü oluyor
  • 31-12-2019, 14:53:27
    #6
    Geçmiş olsun hocam, ilk kez gördüm.
  • 31-12-2019, 14:55:47
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun hocam.Stres tüm hastalıkların neredeyse baş sorumlusu
  • 31-12-2019, 15:00:56
    #8
    Geçmiş olsun hocam , Allah acil şifa versin.
  • 31-12-2019, 15:02:10
    #9
    Tüm arkadaslara Teşekkür ederim.
    hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde 2 hafta önce başıma geldi kaşıntısı kötü oluyor
    Hocam varmidir onerileriniz acaba ?