Merhaba arkadaşlar son 1-2 aydır kendimi fazla yormusum galiba şu iş bitsin biraz tatile çıkacam kafa dinliyecem vs. Derken şimdi vucudum benden intikam almaya başladı galiba cumartesi sabahi bir kalktim ki her yerimde yara bere son 3 gündür gece acile gidiyorum. Serum iğne derken yavaş yavas kendime geldim. İşe gidemiyorum disariyada cikamiyorum. Malesef tam teşhiste konulamadi randovu alamadim bir turlu, herneyse sizde bence benim gibi çok takmayin olayları gerçekten çok iğrenç bir rahatsızlık.