4 yıl okul okudum bulaşıkçılık yapıyorum
46
●2.269
- 30-12-2019, 17:51:08Ülkenin hali, gerçeği ortada. Ancak bir de şu noktası var; üniversite eğitimi elbette önemlidir, insana farklı bakış açıları katar, ufkunu açar. Ama okula ot gibi gidip ot gibi gelerek mesleğinde/alanında kimse kendisini geliştiremez. Kalitesiz bir eğitim sistemimiz var ve çöp diyebileceğimiz üniversiteler. Okulda öğrendiğinin üzerine ne koyabilirsen işinde o kadar başarılı olabilirsin.
- 30-12-2019, 17:54:03Videodaki şahıs bir öğretmen.Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle