Konu
4 yıl okul okudum bulaşıkçılık yapıyorum
30-12-2019, 17:55:09
#9
chedmade
İyi sen yine bulaşıkçılık yapabiliyorsun. Yapamayanlar ne yapsın? Yat kalk haline şükret bence..