• 29-12-2019, 11:29:36
    #1
    Merhabalar herkese günaydın öncelikle,

    Dükkanda bulunan kameralarla ilgili bir sorunum mevcut dükkanda bulunan monitörde ekran mevcut fakat telefondan bağlanmaya çalışıyormuşlar kameraya bağlanamıyorlarmış sonra işi personellere attılar elde bir delil olmadan siz yaptınız bunu dediler iftira atılıyor bunun sebebi ne olabilir monitörde görüntü mevcut fakat telefonla uzaktan bağlanıyorlar oraya gelmiyormuş ben bunu birinin yapacağını düşünmüyorum personelden
  • 29-12-2019, 11:31:45
    #2
    Ahd kamera mı yoksa statik ip üzerinden mi bağlanılıyor ?
  • 29-12-2019, 11:38:07
    #3
    EnginDeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahd kamera mı yoksa statik ip üzerinden mi bağlanılıyor ?
    Bunu nasıl anlarım kameralarla hiç ilgim yok ip adresi kullanılarak olabilir
  • 29-12-2019, 11:38:38
    #4
    Portlar açılmış mıydı modemden?
  • 29-12-2019, 11:39:41
    #5
    0553 880 89 05
  • 29-12-2019, 11:46:56
    #6
    IP değişiyor olabilir, statik ip olmalı diye biliyorum ama arada yine ip değişiyordu bizim dükkanda da TTNET'i arayıp sabitletiyorduk öyle girebiliyorduk telefondan.