Merhabalar herkese günaydın öncelikle,
Dükkanda bulunan kameralarla ilgili bir sorunum mevcut dükkanda bulunan monitörde ekran mevcut fakat telefondan bağlanmaya çalışıyormuşlar kameraya bağlanamıyorlarmış sonra işi personellere attılar elde bir delil olmadan siz yaptınız bunu dediler iftira atılıyor bunun sebebi ne olabilir monitörde görüntü mevcut fakat telefonla uzaktan bağlanıyorlar oraya gelmiyormuş ben bunu birinin yapacağını düşünmüyorum personelden