• 26-12-2019, 11:34:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Akbank, takipteki kredi alacakları portföyünün 714,5 milyon TL kısmını toplam 32,8 milyon TL bedel karşılığında sattı

    Akbank, takipteki kredi alacakları portföyünün 714,5 milyon TL anapara bakiyesi tutarındaki kısmını toplam 32,8 milyon TL bedel karşılığında sattı.
    Banka'dan konu ile ilgili KAP'a yapılan açıklamada şu bilgiler verildi:
    "Bankamızın takipteki kredi alacakları portföyünün 714,5 milyon TL anapara bakiyesi tutarındaki kısmı, toplam 32,8 milyon TL bedel karşılığında İstanbul Varlık Yönetim A.Ş. ve Gelecek Varlık Yönetim A.Ş.'ye
    satılmıştır."

    700 Milyon liralık müşteri, borcunu 32 Milyon liraya satmış.
    10 da 0,5'ine!

    Madem bu kadar kolaydı, madem bu kadar basitti neden kampanya yapıp insanlara borcunu ödemesine yardımcı olmadın.?

    Yapılan hesaba göre 10.000 Lira borcu olan bir insanın, 925 TL ye borcunu satıyorlar.
    • 925 Liraya adama mesaj atsan aynı gün borcunu kapatır.
    • Çift taraflı icra takibi başlatılıyor.
    • Bu varlık şirketleri tefeci, mafya, yasal mafya.
    • Bunu insanlara mesaj atarak bildirmek yerine tefecilere satan, insanımızı mahveden, intihara sürükleyen, bir bankadır.
  • 26-12-2019, 11:36:38
    #2
    Bu tam olarak ne oluyor hocam?
  • 26-12-2019, 11:37:08
    #3
    o zaman ödeyenlerin ne suçu var ? herkes ödemez yarı fiyatına öder
  • 26-12-2019, 11:37:56
    #4
    sattıda alan ne yapacak, alan kurumlar genelde gerçek tefeci gibi oluyor
  • 26-12-2019, 11:38:35
    #5
    10 bin TL borcu olana gel 1000 TL öde borcunu sıfırlayalım deseler %99'u gider borcunu öder.
    Bankalar işine garantiye almak için böyle saçma yöntemlere başvuruyor.
  • 26-12-2019, 11:39:08
    #6
    Atm den para çektikten sonra bir tek akbankta sayarım parayı.
    Lanet bir banka
  • 26-12-2019, 11:39:44
    #7
    Üyeliği durduruldu
    siyahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tam olarak ne oluyor hocam?
    Akbank'a borcunuz mevcut diyelim. Akbank sizin borcunuzu tahsil etmesi için başkasına 10 / 0,5 ine sattı. Borcu devralan firmalar elinden gelenin fazlasını yapacaktır parayı sizden almak için.
  • 26-12-2019, 11:39:55
    #8
    Bu doğru ise eğer,onca kredi taksitinin ödemesini tam yapamayan vatandaş var.Bu ödemeyi yapamayan vatandaşlara daha düşük faiz oranlarıyla yapılandırma seçenekleri niye sunmadılarki acaba?
  • 26-12-2019, 11:41:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Banka burada artık uğraşmak istemiyor. Satması çok doğal ve normal burada hainlik kısım nerede onu tam anlamadım? Parasını çekiyorsun faizini biliyorsun ve yaptırımlarını sonrasında ödemeyince kötü banka oluyor neden bedava mı vermesi lazımdı sana krediyi? Bende 2 kez farklı bankalardan çektim 1. tanesi kötülemedim. Çünkü onların haklarını ve kendi haklarımı biliyordum.