Banka burada artık uğraşmak istemiyor. Satması çok doğal ve normal burada hainlik kısım nerede onu tam anlamadım? Parasını çekiyorsun faizini biliyorsun ve yaptırımlarını sonrasında ödemeyince kötü banka oluyor neden bedava mı vermesi lazımdı sana krediyi? Bende 2 kez farklı bankalardan çektim 1. tanesi kötülemedim. Çünkü onların haklarını ve kendi haklarımı biliyordum.