Bu doğru ise eğer,onca kredi taksitinin ödemesini tam yapamayan vatandaş var.Bu ödemeyi yapamayan vatandaşlara daha düşük faiz oranlarıyla yapılandırma seçenekleri niye sunmadılarki acaba?