Akbank, takipteki kredi alacakları portföyünün 714,5 milyon TL anapara bakiyesi tutarındaki kısmını toplam 32,8 milyon TL bedel karşılığında sattı.
Banka'dan konu ile ilgili KAP'a yapılan açıklamada şu bilgiler verildi:
"Bankamızın takipteki kredi alacakları portföyünün 714,5 milyon TL anapara bakiyesi tutarındaki kısmı, toplam 32,8 milyon TL bedel karşılığında İstanbul Varlık Yönetim A.Ş. ve Gelecek Varlık Yönetim A.Ş.'ye
satılmıştır."
700 Milyon liralık müşteri, borcunu 32 Milyon liraya satmış.
10 da 0,5'ine!
Madem bu kadar kolaydı, madem bu kadar basitti neden kampanya yapıp insanlara borcunu ödemesine yardımcı olmadın.?
Yapılan hesaba göre 10.000 Lira borcu olan bir insanın, 925 TL ye borcunu satıyorlar.
- 925 Liraya adama mesaj atsan aynı gün borcunu kapatır.
- Çift taraflı icra takibi başlatılıyor.
- Bu varlık şirketleri tefeci, mafya, yasal mafya.
- Bunu insanlara mesaj atarak bildirmek yerine tefecilere satan, insanımızı mahveden, intihara sürükleyen, bir bankadır.