Trabzona Gidiyorum. Gidilecek Yerler Varmı ?
11
●280
- 24-12-2019, 14:54:34Trabzonda sera gölüne gidebilirsin bu mevsim de nasıl olur pek bilmiyorum ama. Gitmişken hamsiköy sütlaç ye bence. Kuymak biz uzungöl en zirvede bir kafede yemiştik hem lokasyon olarak görüntü süperdi hemde yiyecekleri güzeldi ama tabi bunları bu mevsimde yapabilir misiniz çokta bilmiyorum.
Rize tarafına giderseniz merkezde diye hatırlıyorum tüm Rizeyi deniz ve yaylalar ayaklarının altına seren Dağmaran diye bir yer var imkan olursa uğramanı tavsiye ederim.
Memişağa konağında kahvaltını et. Boztepe taraflarına çık bu dönemde yaylalar için biraz bilmeyene zor gelir. Haa tatlını da cemil ustadan al